کاهش شکایات حوزه ارتباطات در سال جدید
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، با اشاره به روند کاهش تعداد شکایت ثبت شده در سامانه 195 در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته، اعلام نمود: تمامی فرآیندهای پاسخگویی به شکایات و کیفیت پاسخگویی اپراتورها به مشترکان در این سامانه حتی در شکایات بسته شده، توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رصد و پایش می شود. اپراتورها ملزم شده اند که در قالب تعهدات خود به مشترکان پاسخ دهند. خیلی از شکایت ها توسط کارشناسان مراکز تماس اپراتورها پاسخ داده می شود و بنا بر این ثبت شکایت جدید در سامانه 195 کم شده است.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۱۲:۵۰:۲۳