نگرانی بانك مركزی آمریكا از بدهی ۲۲ هزار میلیارد دلاری این كشور

نگرانی بانك مركزی آمریكا از بدهی ۲۲ هزار میلیارد دلاری این كشور

متخصص فلز: رییس فدرال رزرو، جرومی پاول، به شدت نگران بزرگتر شدن حباب بدهی ایالات متحده است، كه طبق داده های خزانه داری آمریكا، اخیرا به ۲۱.۹ تریلیون دلار رسیده است.



به گزارش متخصص فلز به نقل از مهر به نقل از سی ان بی سی، جرومی پاول رییس فدرال رزرو (بانك مركزی آمریكا) به شدت نگران بزرگتر شدن حباب بدهی ایالات متحده است، كه طبق داده های خزانه داری آمریكا، اخیرا به ۲۱.۹ تریلیون دلار رسیده است.
پاول در باشگاه اقتصادی واشنگتن دی سی اظهار داشت: من خیلی در این مورد نگران هستم. از دیدگاه فدرال رزرو ما نگاه واقع بینانه ای به طول چرخه تجاری داریم و این چهارچوب مرجع ما است. ناپایداری بلندمدت مالی دولت فدرال آمریكا، چیزی نیست كه خودرا در بین مدت بروز دهد و ما بتوانیم سیاست گذاری های بانك مركزی به آن مرتبط نماییم.
او افزود: این یك مساله بلندمدت است كه ما اساسا باید با آن روبرو شویم و در آینده انتخابی به جز این رویارویی نخواهیم داشت.
تنها یك روز پیش از این اظهارات، كسری كلی آمریكا ۲۱.۹۳ تریلیون دلار اعلام گردید كه از این میزان ۱۶ میلیارد دلار افزایش بدهی عمومی است (بیشتر به سبب افزایش نرخ بهره) و ۵.۸ میلیارد دلار بدهی بین دولتی است. طبق این داده ها میزان بدهی ۱ تریلیون دلار نسبت به سال قبل بیشتر شد.
پیش از این هم اتفاق افتاده بود كه ۱ تریلیون دلار در یك سال به میزان بدهی آمریكا افزوده شود، اما هیچ گاه این اتفاق در دوره رشد اقتصادی پایداری مانند دوره كنونی رخ نداده بود. این موجب شد نگرانی ها در مورد این كه چه اتفاقی در موقع ركود اقتصادی رخ خواهد داد را تقویت كرد.

1397/10/21
22:32:21
4839
5.0 / 5
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , سیاست گذار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات