وان پلاس هم زمان با گوگل، اندروید ۱۰ را منتشر می كند

وان پلاس هم زمان با گوگل، اندروید ۱۰ را منتشر می كند

متخصص فلز: به نظر می آید كه شركت وان پلاس می خواهد اندروید ۱۰، جدیدترین نسخه به روزرسانی شده این سیستم عامل محبوب موبایلی را هم زمان با گوگل منتشر و ارائه نماید.


به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، اندروید ۱۰ كه جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب گوشیهای هوشمند به حساب می آید، مدتهاست كه شركت های تولیدكننده موبایل را درگیر خود كرده است تا پس از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشیهای هوشمند و پرچمدار خویش را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به روزرسانی اندروید ۱۰ را منتشر كنند.
حالا با گذشت نیمی از سال ۲۰۱۹ میلادی، به نظر می آید كه خیلی از شركت های تولیدكننده موبایل در تلاشند تا به منظور عقب نیفتادن از قافله سایر رقبای فعال در بازار، هرچه زودتر گوشیهای هوشمند جدید خویش را به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید ۱۰ موسوم به اندروید Q به روزرسانی و آپدیت كنند.
طبق روال همیشگی، گوشیهای پیكسل ۳ و ۳ ایكس ال و همینطور پیكسل ۳ و ۳a اولین گوشیهایی خواهند بود كه این آپدیت و به روزرسانی را دریافت خواهند كرد.
حالا اخیرا شركت چینی وان پلاس اعلام نموده است كه در نظر دارد آپدیت و به روزرسانی اندروید ۱۰ را برای گوشیهای هوشمند خود هم زمان با عرضه این به روزرسانی توسط گوگل بعنوان شركت توسعه دهنده و تولیدكننده گوشیهای پیكسل منتشر كند تا بدین ترتیب بتواند از سایر رقبای خود سبقت بگیرد.
گفته می شود جدیدترین گوشیهای پرچمدار این شركت یعنی وان پلاس ۷ و ۷ پرو مقرر است بزودی و هم زمان با عرضه و دریافت به روزرسانی اندروید ۱۰، جدیدترین نسخه از این سیستم عامل محبوب موبایلی را دریافت نمایند.




منبع:

1398/06/08
11:15:31
4155
5.0 / 5
تگهای خبر: بازار , تولید , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات