بیگلری: واردات ۱۰۰ قلم كالا از بازارچه های مرزی به كجا رسید؟

بیگلری: واردات ۱۰۰ قلم كالا از بازارچه های مرزی به كجا رسید؟

به گزارش متخصص فلز نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور، وزرای كشور و صنعت درباب واردات 100 قلم كالا از بازارچه های مرزی تذكر داد و اظهار داشت: چرا بازارچه های برخی از مرزها در كشور همچنان فعال است اما بازارچه های كردستان بسته است؟


به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، محسن بیگلری در تذكر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهاركرد: كاش یك دفعه به خودتان زحمت می دادید و از جاده های روستایی كردستان خصوصاً جاده های صعب العبور روستایی سقز و بانه عبور می كردید.
وی ادامه داد: كاش وعده های روز رای اعتمادتان را به یاد می آوردید كه می گفتید توجه ویژه ای به راه روستایی مناطق محروم دارید و از ما خواهش می كردید كه به شما رای بدهیم. به وجدانتان ارجاع می دهم و می گویم عاقبت خودرا نسوزانید و نسبت به راه های روستایی كردستان بی تفاوت نباشید و كاری كنید.
نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در تذكر دیگری خطاب به رئیس جمهور، وزیر كشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت هم اظهار داشت: واردات ۱۰۰ قلم كالا از بازارچه های مرزی به كجا رسید؟ چرا در برخی از مرزها در كشور بازارچه ها همچنان فعال است اما بازارچه های كردستان كه تنها منبع امرار معاش مردم بود را بسته اید و فكری نمی كنید؟
بیگلری با طرح این سوال كه بازگشایی بازارچه سیف سقز كه وعده دادید به كجا رسید؟، اشاره كرد: تردد مسافر از مرز سیرانبند بانه چه شد؟ قرار بود این دولت، دولت راستگویان باشد، چرا كاری كرده اید كه مردم اینقدر به دولت بی اعتماد باشند؟
او همینطور در تذكر دیگری خطاب به سرپرست وزارت آموزش و پرورش هم بیان كرد: آیا خبر دارید ۴۰ درصد مدارس كردستان تخریبی هستند و هر لحظه باید منتظر حادثه ای خطرناك باشیم ؟
نماینده مردم سقز همین طور از سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواست كه به رئیس نوسازی مدارس بگوید كردستان هم جز ایران است و یك دفعه به خود زحمت دهد و چهار مدرسه كردستان را ببیند.
بیگلری در تذكری به وزیر ارتباطات هم دلیل اجرایی نشدن وعده های وی درباب آنتن دهی و اینترنت روستایی كردستان را جویا شد.




منبع:

1398/06/11
19:09:10
4355
5.0 / 5
تگهای خبر: بازار , تجارت , دولت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات