مدیرعامل شركت توزیع برق تهران بزرگ:

روشنایی معابر پایتخت استاندارد است

روشنایی معابر پایتخت استاندارد است

به گزارش متخصص فلز مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اینكه روشنایی تمامی معابر پایتخت مطابق با معیارهای استاندارد است، از مردم خواست خاموشی های سطح شهر را با شماره های ۱۲۱ و ۸۵۱۲۱ اطلاع دهند.



به گزارش متخصص فلز به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری در مورد وضعیت روشنایی معابر پایتخت تصریح كرد: وسعت مجموعه روشنایی شهر تهران با ۳۷۶ هزار و ۱۷۲ دستگاه چراغ و ۱۰ هزار و ۲۹۶ كیلومتر شبكه، چندین برابر سایر كلان شهرهای كشور است كه با عنایت به حدود و گستردگی جغرافیایی این ابرشهر و همینطور خصوصیت هایی همچون ترافیك سنگین وسایل نقلیه، پایش و نگهداری این سامانه، امری دشوار، زمان بر و پرهزینه است.
وی، سنجش میزان روشنایی در سطح معابر، تعویض چراغ و لامپ های معیوب، شستشوی حباب و رنگ آمیزی و تعمیر پایه ها را همچون فعالیتهایی دانست كه به شكل روزانه به منظور تأمین روشنایی پایتخت در حال انجام می باشد.
صبوری اضافه كرد: ۱۵۰ نفر از كاركنان این شركت در چارچوب ۶۶ تیم عملیاتی در سطح مناطق ۲۲ گانه، به شكل شبانه روز مسئولیت رصد و پایش وضعیت روشنایی تمامی معابر شامل بزرگراه ها، خیابان های اصلی و فرعی و كوچه ها را بر عهده دارند و همزمان وضعیت روشنایی پایتخت به صورت پیوسته در سامانه های نرم افزاری و داشبورد مدیریتی این شركت رصد می شود.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اینكه هر سال، ۳۰۰ میلیارد ریال صرف تأمین تجهیزات فنی مورد نیاز شامل تهیه كابل و تعویض ۷۰ هزار شعله لامپ به منظور روشن نگاه داشتن شب های پایتخت می شود، مراقبت و حساسیت ویژه در جهت رصد وضعیت روشنایی و استمرار شرایط بهینه بوجود آمده را همچون مهم ترین اهداف این شركت دانست.
وی با اشاره به اینكه ۳۰ ناظر عالی بر فعالیت گروه های عملیاتی حوزه روشنایی شهر تهران نظارت دارند، از بازدید هفتگی تمامی شبكه روشنایی كلان شهر تهران در تمام طول سال به شكل مستمر اطلاع داد و تصریح كرد: برنامه ریزی های انجام شده به شكلی است كه تمامی بزرگراه های تهران در ماه، چهار بار به شكل كامل مورد بازدید قرار می گیرد.
صبوری همینطور جمع آوری پایه های روشنایی در بعضی از نقاط همچون بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه شهید حكیم تا شهید همت را ناشی از عملیات بهسازی، تعریض معبر یا راه اندازی سامانه هایی همچون اتوبوس هایBRT، عدم نصب پایه جدید توسط شهرداری در محل جدید و همینطور عملیات عمرانی راه اندازی ادامه بزرگراه هایی همچون شهید ستاری پس از آبشناسان و یا بزرگراه شهید خرازی عنوان نمود و اظهار داشت: در بعضی از نقاط همچون محدوده دره فرحزاد و یا محدوده بزرگراه شهید همت و شهید حكیم حدفاصل شهید چمران تا آیت ا.. مدرس هم سرقت تجهیزات فنی شبكه به كرات اتفاق می افتد كه به رغم بازسازی مكرر صدمه های وارده، شاهد خاموشی های گاه به گاه در مسیرهای یاد شده هستیم كه ضمن قدردانی از مشاركت پرارزش و همكاری صمیمانه نیروی انتظامی امیدواریم با تداوم همكاریهای طرفین و تمركز بیشتر بر این مهم، شاهد رفع این معضل شهری باشیم.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، نگهداری و پایش روشنایی بوستان ها و فضاهای سبز، تونل ها و پل هایی مانند پل صدر را مطابق با دستورالعمل های موجود بر عهده شهرداری تهران دانست و اظهار داشت: باآنكه در محاسبات انجام شده و اجرای طرح های فنی، پایه های روشنایی معابر به شكلی نصب می شوند كه ضمن تأمین نور مورد نیاز معبر سواره رو، پیاده رو هم در حد شاخصهای تعیین شده روشن شود، اما تأمین روشنایی بیشتر در بعضی از مسیرهای پیاده رو به علت وجود درختان انبوه و یا عرض زیاد پیاده رو هم وابسته به نصب پایه های ویژه این دسته از معابر توسط شهرداری تهران است.
وی خاطرنشان ساخت: ما در شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آماده همكاری همه جانبه و تعامل با تمامی دستگاه های مسئول و مدیریت شهری تهران به منظور رفع چالش ها، محدودیت ها و اشكالات احتمالی هستیم و تاكید داریم تأمین و حفظ حقوق مسلم شهروندان پایتخت و پاسخگویی به انتظارات و درخواست های ذینفعان در حد امكانات و منابع موجود از مهم ترین اهداف این مجموعه خدمتگذار است.
صبوری در انتها از شهروندان تهرانی خواست تا خاموشی های احتمالی سطح شهر را از راه تماس با سامانه های تلفنی ۱۲۱ و ۸۵۱۲۱ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند.


منبع:

1398/11/15
22:23:24
4724
5.0 / 5
تگهای خبر: حقوق , دستگاه , كالا , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات