معاون وزیر صنعت اعلام كرد:

كالاهای بهداشتی ظرف ۴۸ ساعت توزیع می شود

كالاهای بهداشتی ظرف ۴۸ ساعت توزیع می شود

به گزارش متخصص فلز معاون وزیر صمت اظهار داشت: كالای بهداشتی بنا به هر علت بیشتر از ۴۸ ساعت در واحد تولیدی باقی بماند، سریعا به شبكه توزیع معرفی می شود.


به گزارش متخصص فلز به نقل از صدا و سیما، عباس تابش اظهار داشت: امروز در شركت سایپا آذین از كارگاه تولیدی ماسك بازدید شد این كارگاه روزانه ۲۵ هزار عدد ماسك تولید می كند.
وی با اشاره به اینكه تولید ۲۵ هزار ماسك در روز رقم بزرگی برای كشور است افزود: وزارت صمت در تولید ماسك روش های مختلفی را راه اندازی كرده است و شاهد رشد خوبی در تولید ماسك های صنعتی و ماسك های كارگاهی در كشور هستیم.
معاون وزیر صمت اضافه كرد: بخش دیگر تأمین ماسك در كشور به صورت واردات است كه ثبت سفارش ها انجام شده است و مشكلی نخواهیم داشت.
وی با اشاره به اینكه یكی از اصلی ترین وظایف وزارت صمت تولید، تأمین و توزیع است اضافه كرد: در ایام اخیر شاهد بودیم كه كالا به علل مختلف همچون دیر صادر شدن حواله و عدم رجوع شركت های پخش از سوی وزارت بهداشت، كالا در واحدهای تولیدی دپو شده است كه از روز گذشته به كلیه واحدهای صنعتی ابلاغ گردیده است كه كالا سریع توزیع شود. رئیس سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان بیان نمود: اگر كالایی ۴۸ ساعت در واحد تولیدی باقی مانده باشد واحدها به شبكه توزیع معرفی و با محوریت داروخانه ها یا سایر واحدهای متقاضی ارسال می شود تا در اسرع وقت در اختیار مصرف كنندگان قرار گیرد.
تابش افزود: ما به دنبال این هستیم تا كالایی كه در واحد تولید می شود در اسرع وقت در اختیار مصرف كنندگان قرار گیرد.
وی اضافه كرد: كالای مورد نیاز همچون ماسك و وسایل مصرفی برای پزشكان احتیاج به انباشته شدن ندارد و باید سریع ارائه شود

1398/12/25
22:58:09
3618
5.0 / 5
تگهای خبر: تولید , تولیدكنندگان , سازمان , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات