سخنگوی آب و فاضلاب استان اصفهان:

نصب سایه بان بر کولر آبی ۲۰ درصد از مصرف آب می کاهد

نصب سایه بان بر کولر آبی ۲۰ درصد از مصرف آب می کاهد

به گزارش متخصص فلز، سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشت: نصب سایبان بر روی کولرهای آبی سبب صرفه جویی حدود ۱۰ تا ۲۰ درصدی مصرف آب می شود.



مجید مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با آغاز فصل گرما و وارد مدار شدن کولرهای آبی میزان مصرف آب به صورت محسوس افزایش خواهد یافت و حجم بالایی از آب در طول فصل تابستان از راه کولرهای آبی مصرف می شود.
وی با اشاره به اینکه هر کولر آبی در طول شبانه روز به صورت میانگین حدود ۳۶۰ لیتر آب مصرف می کند، اضافه کرد: نصب سایه بان ها در کاهش مصرف آب کولرها بسیار تأثیرگذار است.
مختاری تصریح کرد: با نصب سایبان روی کولرهای آبی ۱۰ تا ۲۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می شود، با این کار ضمن کاهش مصرف انرژی از تابش مستقیم نور خورشید و هدررفت مقدار زیادی آب ناشی از تبخیر جلوگیری می کند.
صرفه جویی ۱۳۰۰ لیتر برثانیه آب در اصفهان با نصب سایبان بر کولر
به گفته وی، با نصب سایبان بر روی تمام کولرهای آبی در استان اصفهان، حداقل ۱۳۰۰ لیتر بر ثانیه در مصرف آب صرفه جویی می شود.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: ضروری است مردم اصفهان نسبت به سرویس مداوم کولرهای آبی خود اقدام نمایند تا از هدر روی آب در این استان به صورت چشم گیر جلوگیری شود.


منبع:

1403/03/19
11:57:32
259
5.0 / 5
تگهای خبر: سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات