حواشی حساب های مسدودی ایرانیان در عمان

حواشی حساب های مسدودی ایرانیان در عمان

متخصص فلز: اعلام انسداد حساب های بانكی ایرانیان در عمان و بی نتیجه ماندن مذاكرات برای رفع مسایل بین طرفین طولی نكشید كه با تكذیب این مورد همراه شد، البته در این بین تاكید بر این بود كه حساب تمامی شركت ها و سرمایه گذارانی كه در چارچوب ضوابط قانونی حساب دارند، باز است.


به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، به تازگی برخی خبرها از این حكایت داشت كه پول ایرانیان حدود ۲۰ روز است كه در عمان مسدود شده و دولت عمان اخطار داده كه بزودی حساب مابقی هم بسته خواهد شد، در عین حال كه تلاش های سفیر ایران هم تابحال بی نتیجه بوده است.
در حالی پیگیری از مراجع بانكی با رد این مورد همراه بود و اعلام نمودند كه حساب های ایرانیان در عمان مسدود نشده است كه در ادامه اتاق بازرگانی طی اطلاعیه ای خبر مربوطه را تكذیب نمود.
در توضیح اتاق مشترك ایران و عمان آمده بود كه طی هفته های گذشته این اتاق مشترك توانسته با رایزنی با مقامات ارشد دولت عمان و مدیران ارشد بانك های عمانی، زمینه افزایش روابط اقتصادی فعالان بخش خصوصی دو كشور را فراهم نمایند، اما برخی تلاش دارند علی رغم وضعیت خوب روابط میان دو كشور باعث نگرانی تجار و سرمایه گذاران ایرانی و ایرانی های مقیم عمان شوند.
همینطور اعلام گردید كه حساب تمام شركت ها و سرمایه گذاران ایرانی كه با رعایت ضوابط قانونی در عمان حساب بانكی بوجود آورده و قوانین حاكم همچون ضوابط پولشویی را رعایت كرده اند باز و هیچ محدودیتی برای امور بانكی آن ها وجود ندارد.
در این توضیحات واضح آن است كه حساب و پول تمامی شركت ها و سرمایه گذارانی كه ضوابط قانونی بخصوص ضوابط پولشویی را رعایت كرده اند باز بوده و محدودیتی ندارد. بر این اساس به نظر می آید بعید نیست كه حساب افراد حقیقی و حقوقی كه ضوابط مربوطه را رعایت نكرده اند دچار مشكل شده باشد كه امری طبیعی خواهد بود.



1397/08/04
16:35:05
5280
5.0 / 5
تگهای خبر: اقتصاد , بازرگانی , حقوق , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات