در مراسم امضای تفاهم نامه همكاری مشترك عنوان شد

اعلام آمادگی بانك صنعت ومعدن برای تامین مالی طرح های جهاد دانشگاهی

اعلام آمادگی بانك صنعت ومعدن برای تامین مالی طرح های جهاد دانشگاهی

متخصص فلز: رئیس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل بانك صنعت و معدن به امضای تفاهم نامه همكاری مشترك پرداختند.


به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، دكتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی ظهر امروز (یكشنبه ۱۶ تیر ماه) در جلسه امضای تفاهم نامه همكاری با بانك صنعت و معدن اظهار نمود: یكی از وظایف اصلی جهاد دانشگاهی تولید فناوری های مورد نیاز كشور است. با عنایت به شرایط كشور، كارفرمایان به ما می گویند اگر بتوانید از لحاظ مالی طرح ها را تأمین كنید سرعت پیش برد كارها بیشتر می شود.
طیبی در عین حال ابراز امیدواری كرد همكاری با بانك صنعت و معدن موجب توسعه پروژه ها و در نهایت ایجاد اشتغال برای جوانان شود.
وی اظهار داشت: ایجاد یك مدل مالی خوب بطور قطع برای طرح های جهاد دانشگاهی كمك كننده خواهد بود.



اعلام آمادگی بانك صنعت و معدن برای همكاری با جهاد دانشگاهی
حسین مهری، مدیر عامل بانك صنعت و معدن نیز در این مراسم اظهار نمود: امسال، سال رونق تولید است و طبیعتاً بانك صنعت ومعدن بعنوان یك بانك تخصصی وظیفه خود می داند كه هرچه در توان دارد در جهت رونق تولید انجام دهد.
وی اضافه كرد: امیدواریم با تأمین مالی بموقع، نوآوری های جهاد دانشگاهی كه یك مركز تولید علم است به ارزش افزوده تبدیل گردد.
مدیرعامل بانك صنعت و معدن با اشاره به شرایط تحریم اظهار داشت: حالا موقعیت خوبی است كه توانایی های بالقوه جهاد دانشگاهی بالفعل شود. این بانك در جهت رسالت خود آمادگی هرگونه همكاری با جهاد دانشگاهی را دارد. بانك صنعت ومعدن برای طرح هایی كه نیاز به سرمایه در گردش، LC داخلی، خرید دین، صدور ضمانت نامه و هرگونه خدمات بانكی و تسهیلاتی دارند آمادگی همكاری با جهاد دانشگاهی را دارد.
مهری اضافه كرد: ما در بانك صنعت و معدن آمادگی این را داریم كه از خدمات آموزشی و فناورانه جهاد دانشگاهی استفاده نمائیم. جهاد دانشگاهی در حوزه IT در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری اقداماتی انجام داده كه بانك صنعت ومعدن آمادگی استفاده از این خدمات را دارد.


به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، سوژه این تفاهم نامه ارائه خدمات و تسهیلات بانكی به جهاد دانشگاهی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه جهاد دانشگاهی بوسیله شعب سراسر كشور در قالب قوانین و مقررات بانكی و هم چنین مشاوره و انجام خدمات پژوهشی، پروژه ای، آموزشی، ارزیابی و بازرسی و … توسط جهاد دانشگاهی است.
اعتبار زمانی این تفاهم نامه به مدت دو سال از تاریخ امضای تفاهم نامه است كه با توافق طرفین برای سال های بعد قابل تمدید خواهد بود و در صورت عدم تمایل طرفین به ادامه همكاری این تفاهم نامه كلیه تعهدات طرفین قرارداد و مؤسسات سازمان ها و مراكز زیرمجموعه آنها تا اختتام مدت دوره قراردادهای ناشی از این تفاهم نامه كماكان به قوت خود باقی خواهد ماند.
بر اساس این تفاهم نامه، تعهدات بانك صنعت و معدن عبارتند از:
- افتتاح انواع حساب های ریالی و ارزی برای جهاد دانشگاهی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیر مجموعه جهاد دانشگاهی مطابق مقررات و دستورالعمل های جاری بانك
- اعطای تسهیلات متناسب با پروژه های ارائه شده جهاددانشگاهی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه جهاد كه از جنبه های اقتصادی- فنی- مالی، توجیه پذیری آنها توسط بانك احراز شود، در قالب قوانین و مقررات بانكی
- گشایش اعتبارات اسناد داخلی و خارجی برای جهاد دانشگاهی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه جهاد دانشگاهی مطابق ضوابط و بخشنامه جاری بانك و هم چنین صدور انواع ضمانت نامه های ارزی و ریالی برای جهاد دانشگاهی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه جهاد مطابق ضوابط و بخشنامه های جاری بانك
- ارائه خدمات مشاوره در امور سرمایه گذاری جهاد دانشگاهی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه جهاد بوسیله شركت های تخصصی وابسته
- راه اندازی سامانه بانكداری اینترنتی حقوقی ویژه مشتریان بهادار برای جهاد دانشگاهی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه جهاد به منظور مدیریت و كنترل حساب ها در سراسر كشور
- ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی جهت پرداخت های الكترونیكی برای جهاد دانشگاهی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه جهاد دانشگاهی
- تشكیل كارگروه تخصصی فیمابین بانك و جهاد دانشگاهی به منظور بررسی و اجرایی كردن مفاد تفاهم نامه در قالب قوانین و مقررات بانكی
تعهدات جهاد دانشگاهی در این تفاهم نامه عبارتند از:
- جهاد دانشگاهی موافقت نمود بعد از ارائه پیشنهاد پژوهشی متناسب با RFPهای موردنظر بانك و در صورت تأیید بانك در قالب ضوابط مورد توافق با انعقاد قرارداد نسبت به انجام پروژه های پژوهشی كاربردی موردنیاز بانك اقدام نماید.
- جهاد دانشگاهی موافقت نمود در ارتباط با توسعه استفاده دفتر مركزی، مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه جهاد از خدمات الكترونیكی بانك( درگاه های پرداخت، POSو…) مساعدت های لازم را به عمل آورد.
- جهاد دانشگاهی موافقت كرده است همكاریهای لازم به منظور تسهیل و تضمین بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به مؤسسات، سازمان ها و مراكز زیرمجموعه بطوریكه منافع مالی بانك حفظ شود را معمول دارد.
- اقدام برای استفاده از خدمات بانكی بانك و عملكرد مناسب حساب های جهاد نزد بانك
- ارائه خدمات آموزشی جهت آموزش كاركنان بانك حسب نیاز اعلام شده از طرف بانك
- ارائه خدمات ارزیابی، بازرسی و سایر خدمات موردنیاز بانك به درخواست بانك و با انعقاد قرارداد




منبع:

1398/04/16
00:01:04
4958
5.0 / 5
تگهای خبر: اقتصاد , تخصص , تولید , حقوق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات