سازمان برنامه و بودجه:

دستگاه ها اعلام كنند، عیدی بگیرند

دستگاه ها اعلام كنند، عیدی بگیرند

به گزارش متخصص فلز طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه منابع برای پرداخت عیدی آماده شده و با عرضه فهرست حقوقی كاركنان تأمین اعتبار خواهد شد.



به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت - رئیس سازمان برنامه و بودجه - اعلام نموده بود كه عیدی كاركنان و بازنشستگان همراه با حقوق بهمن ماه واریز می شود. بر این اساس، حالا در ایام آخر بهمن ماه و موعد پرداخت حقوق ها، كاركنان منتظر دریافت عیدی و اینكه چه زمانی به دست آنها خواهد رسید، هستند.

این در حالی است كه آخرین پیگیری از سازمان برنامه و بودجه با این توضیح همراه بود كه منابع لازم برای پرداخت عیدی كاركنان آماده و تأمین اعتبار شده است؛ ازاین رو به محض این كه دستگاه ها فهرست حقوق را به روال هر ماه عرضه كنند، دستور پرداخت برای آنها صادر خواهد شد كه مبلغ عیدی هم همراه با آن است. ازاین رو هرگونه تاخیری در پرداخت عیدی، متوجه دستگاه مربوطه خواهد بود.

طبق ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات كشوری امتیاز عیدی كاركنان در هر سال ۵۰۰۰ است كه با عنایت به ضریب حقوق میزان نهایی عیدی تعیین می شود كه بر این اساس عیدی سالجاری یك میلیون و ۷۸ هزار تومان در بودجه پیشبینی شده بود كه در نهایت با تصویب هیات دولت به یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.




1398/11/27
14:46:48
4154
5.0 / 5
تگهای خبر: بودجه , حقوق , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات