معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تكمیل 14 بیمارستان با 2527 تخت طی 2 سال

تكمیل 14 بیمارستان با 2527 تخت طی 2 سال

به گزارش متخصص فلز مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی تعداد بیمارستان های تحویل شده و آماده تحویل را در سراسر كشور و طی سال های ۹۷ و ۹۸، ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت بیمارستانی برشمرد.


به گزارش متخصص فلز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، بیمارستان های تحویلی و آماده تحویل را در سال ۹۷ و تا آخر سال مالی ۹۸، ۱۴ بیمارستان در سراسر كشور عنوان نمود. در سال ۹۷ و تا آخر سال مالی ۹۸، ۱۴ بیمارستان در سراسر كشور با ۲۵۲۷ تخت تحویل شده است.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی پروژه های تحویل شده در سال ۹۸ را به بهره بردار، ۶ بیمارستان برشمرد و در بیان جزئیات آنها اعلام نمود: بیمارستان بروجن با ۲۳۷ تخت، بیمارستان بهشهر با ۲۲۰ تخت، بیمارستان پاوه با ۹۰ تخت، بیمارستان جایگزین زرند با ۱۴۹ تخت، بیمارستان سراوان با ۲۲۲ تخت، بیمارستان تالش با ۲۳۲ تخت با مجموع ۶ بیمارستان و ۱۱۵۰ تخت همچون بیمارستان های تحویل شده در سال ۹۸ است.
علیزاده فهرست بیمارستان های قابل تحویل در سال مالی ۹۸ را هم ۸ بیمارستان با ۱۳۷۷ تخت برشمرد. وی اظهار داشت: بیمارستان سقز با ۲۳۵ تخت، بیمارستان جایگزین لنگرود با ۱۴۳ تخت، بیمارستان جایگزین شهیدرجایی گچساران با ۱۴۲ تخت، بیمارستان تكاب با ۹۰ تخت، بیمارستان تویسركان با ۱۵۴ تخت، بیمارستان جهرم با ۲۴۳ تخت و بیمارستان آموزشی ۱۵ خرداد مهدی شهری با ۹۷ تخت، و بیمارستان آموزشی تربیت حیدریه با ۲۷۳ تخت همچون بیمارستان هایی است كه تقریباً به مراحل نهایی رسیده است و در سال مالی ۹۸ تحویل می شود. وی خاطرنشان كرد: بیمارستان ها با اصول مهندسی سازی و مقاوم در مقابل زلزله راه اندازی شده اند.


منبع:

1398/12/18
13:53:27
3587
5.0 / 5
تگهای خبر: دولت , سازمان , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات