قیمت مرغ و تخم مرغ در آستانه ماه رمضان

قیمت مرغ و تخم مرغ در آستانه ماه رمضان

به گزارش متخصص فلز رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اظهار داشت: درحال حاضر قیمت مرغ در خرده فروشی ها كیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و تخم مرغ هم شانه ای ۲۲ هزار تومان است.


مهدی یوسف خانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینكه ابتدای هفته جاری با افزایش قیمت مرغ مواجه شدیم ولی از روز سه شنبه تا كنون قیمت مرغ كاهش یافته است، اظهار نمود: هم اكنون قیمت مرغ در كشتارگاه كیلویی ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت توزیع شده در مغازه كیلویی ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت عرضه شده در خرده فروشی ها كیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است. این در حالیست كه در ۴۰ روز گذشته قیمت مرغ هنور به نرخ مصوب یعنی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان نرسیده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی افزود: عرضه مرغ بسیار زیاد است اما تقاضایی وجود ندارد و با وجود اینكه در آستانه ماه رمضان هستیم و پیشبینی می شد تقاضا بالاتر برود ولی این اتفاق نیفتاد و افزایش تقاضا نداشتیم.
او همینطور به قیمت تخم مرغ هم اشاره نمود و اظهار داشت: قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ هزار تومان و قیمت هر كیلواز آن ۱۰ هزار تومان است كه نسبت به هفته قبل قیمت تخم مرغ با اندكی كاهش روبرو شده است.
به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، برپایه مشاهدات میدانی هر كیلو مرغ با قیمت حدود ۱۲ هزارتومان و هر شانه تخم مرغ با قیمت ۲۲ هزارتومان در خرده فروشی ها به فروش می رسد.



1399/02/04
19:45:00
3034
5.0 / 5
تگهای خبر: فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات