بررسی مسائل حوزه راه در مجلس

محمدی: چرا پس از گذشت ۲۰ سال بعضی پروژه های راه و شهرسازی نیمه تمام رها شده اند؟

محمدی: چرا پس از گذشت ۲۰ سال بعضی پروژه های راه و شهرسازی نیمه تمام رها شده اند؟

به گزارش متخصص فلز نماینده مردم بافت در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: یكی از معاونان خودرا مأمور كنید كه درباره نیمه تمام بودن پروژه ها پس از 20 سال گزارش دهد.


به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، صمدالله محمدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه راه و شهرسازی با حضور محمد اسلامی اظهار نمود: پیشنهاد پروژه جدیدی ندارم. انتظار دارم که پروژه های نیمه تمام رها شده در شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر را تمام کنید. تمام این پروژه ها در پیوست قانون ملی بودند اما هم اکنون قسمتی از این پروژه ها ملی هستند و قسمتی از آنها به استان واگذار شده اند.
نماینده بافت با اشاره به پروژه های نیمه تمام اظهار داشت: علت اینکه پس از گذشت ۲۰ سال از شروع پروژه ها هنوز بهره برداری صورت نگرفته است، چیست؟ گویا مشخص نیست مقرر است این پروژه ها چه سرنوشتی داشته باشند؟. انتظار مردم شهرستان از شما تکمیل این پروژه ها است.
محمدی در انتهای سخنان خود با اعلان اینکه «راه آهن کرمان بافت به سیرجان در پیوست قانون بوده است» اظهار داشت: دستور داده بودید این راه آهن از مسیر کرمان شروع شود اما متأسفانه تا به امروز این اتفاق نیفتاده است. فولاد شهرستان بافت آمادگی دارد سهم خودرا در راه ریلی بگذارد. لطفا یکی از معاونان خودرا مأمور کنید که درباره نیمه تمام بودن این پروژه ها پس از ۲۰ سال گزارش دهد.




منبع:

1399/03/21
11:28:49
2716
5.0 / 5
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات