سقوط دوباره دلار بانكی به زیر ۱۰۰۰۰ تومان

سقوط دوباره دلار بانكی به زیر ۱۰۰۰۰ تومان

به گزارش متخصص فلز در حالیكه روز چهارشنبه هفته گذشته نرخ خرید دلار در بانك ها پنج رقمی شده بود، بار دیگر این نرخ به زیر ۱۰ هزار تومان سقوط كرد و امروز بانك ها هر دلار آمریكا را ۹۹۰۰ تومان می خرند.


به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، بانك مركزی به دنبال كاهش نرخ ارز در بازار آزاد و بازگشت ثبات به ارز، به بانك ها این مجوز را داد تا بتوانند ارزهای مردمی را خریداری كنند كه البته این نرخ در ابتدا بسیار پایین تر از بازار آزاد بود، اما رفته رفته با كاهش نرخ ارز در بازار آزاد و افزایش نرخ خرید دلار در بانك ها، این نرخ ها به هم نزدیك شده اند؛ تا جایی كه در روزهایی بانك ها ارز را با قیمت بیشتری نسبت به بازار آزاد از مردم خریدند.
بر طبق این گزارش، امروز (یكم دی) بانك ها هر دلار آمریكا را با نرخ ۹۹۰۰ تومان می خرند كه نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته با كاهش بیشتر از ۱۰۰ تومانی همراه بوده است.
همینطور نرخ خرید یورو در بانك ها هم امروز نسبت به هفته گذشته كاهشی بوده و قیمت خرید هر یورو به ۱۱ هزار و ۲۶۲ تومان رسیده است كه این نرخ هم نسبت به هفته گذشته بیشتر از ۱۰۰ تومان كاهش یافته است.
بانك ها امروز هر پوند انگلیس را هم ۱۲ هزار و ۶۶۷ تومان می خرند كه این نرخ هم نسبت به هفته گذشته بیشتر از ۱۰۰ تومان كاهش یافته است.
از جانب دیگر بانك ها در صورتیكه مدارك مسافران تكمیل باشد، تا سقف ۵۰۰ یورو برای كشورهای همسایه و مشترك المنافع و تا سقف هزار یورو برای سایر كشور ارز مسافرتی پرداخت می كنند كه نرخ یورو مسافرتی هم امروز در بانك ها ۱۱ هزار و ۵۹۱ تومان است كه با احتساب كارمزد این رقم به حدود ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان می رسد.



1397/10/01
16:05:02
4446
5.0 / 5
تگهای خبر: بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات