رئیس سازمان ملی استاندارد خبر داد:

تشدید بازرسی ها در روزهای منتهی به سال نو

تشدید بازرسی ها در روزهای منتهی به سال نو

به گزارش متخصص فلز رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از افزایش گشت های بازرسی از آغاز ماه جاری اطلاع داد و اظهار داشت كه در یكی از بازرسی های اخیر این سازمان ۹۰۰۰ سیلندر غیر استاندارد كشف شده است.


به گزارش متخصص فلز به نقل از ایسنا، امروز (دوشنبه) مراسم امضای تفاهم نامه بین سازمان ملی استاندارد ایران و منطقه آزاد كیش با حضور رؤسای دو مجموعه برگزار گردید.
در این جلسه نیره پیروزبخت - رئیس سازمان ملی استاندارد ایران - با اشاره به اینكه سازمان ملی استاندارد به تناسب زمان های مختلف اقدامات متمركزی در جهت حفظ سلامتی و ایمنی مردم انجام می دهد، از افزایش گشت های بازرسی از آغاز ماه جاری اطلاع داد و اظهار داشت: برای مثال امسال از اول فروردین تا ۱۲ اسفند امسال حدود ۳۲۳ هزار واحد صنفی بررسی شده، اما این بازرسی ها در روزهای اسفند و فروردین خیلی بیشتر است.
وی ادامه داد: نمونه برداری هایی كه از سطح بازار انجام شده هم از آغاز سال تا دوازدهم اسفند حدود ۱۴ هزار مورد بوده اما در این ۱۷ روز باقیمانده تا آخر سال حداقل ۳۵۰ هزار واحد صنفی نمونه برداری خواهد شد.
پیروز بخت با اشاره به اینكه در این مدت بازار از نظر عرضه كالای بی كیفیت ناامن می شود، خاطرنشان كرد: آمار نهایی بررسی ها آخر سال اعلام خواهد شد اما بعنوان نمونه در یكی از گشت ها حدود دو ماه پیش ۹۰۰۰ سیلندر سی ان جی غیر استاندارد كشف شد كه همراه تولیدكنندگان خودرو فراخوان دادیم و این سیلندرها بازگردانده شد و در حال انهدام هستند.
وی ادامه داد: برای واحدهایی كه تخلف می كنند خط تولید متوقف می شود یا پرونده به دستگاه قضائی منتقل می شود و برخوردهایی قضائی صورت می گیرد.
در ادامه غلامحسین مظفری - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش - هم از برگزاری جشن جهانی نوروز در روزهای تعطیلات در جزیره كیش اطلاع داد كه تابحال هشت كشور رسماً برای اجرای آن اعلام آمادگی كرده اند.
وی ادامه داد: نوروز یكی از روزهایی است كه بیشترین حجم مسافر به كیش سفر می كند و پیش بینی می شود كه ۳۲۰ تا ۳۵۰ هزار مسافر داشته باشیم.



1397/12/13
14:04:45
4493
5.0 / 5
تگهای خبر: بازار , تولید , تولیدكنندگان , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات